Macam-macam…

Alhamdulillah….

akhirnya berkesempatan menulis walau pun tak tahu apa yang patut ditulis even banyak perkara yang berlaku sekarang ni. Kalau buka utusan malaysia, mahkamah dengan pembebasan Abdul Razak Baginda, hiburan dengan kes Abby-Norman, Luar negara dengan pilihan raya yang hampir kepada Barrack Obama dan macam-macam lagi…dan DIRIKU ini….sibuk dengan duit gaji yang baru dapat…lump sum untk tempoh 3 bln…huhu

Betul la apa yang orang kata, bahaya dapat lum sum sebabnya diri seolah-olah balas dendam untuk tempoh 3 bulan…macam-macam rasa nak beli…ini dah habis,itu tak cukup,ini perlu, itu nak guna…..akhirnya baik ikut cakap mak…simpan kat tempat tak boleh ambik..:D

jadi….untuk rakan taulan ku…tak sempat dah nak belanja korang..tuggu next gaji pulak..hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s