Mas idayu: calon tukang sebat wanita malaysia..

aduyai…br pindah rumah baru n ni rasa 1st time kat umah sw ada tv ( terharu) actually, xda pun xpa sebab internet dah cukup mengalahkan tv… ms rehat2 ahad lepas, tengok la mentor 4..dasat gak mummy shaq ni siap bawak tali pinggang. kalau dulu bawa rotan.. bila tgk gelagat diorang ni, terpikir gak

* “Kartika yang nak kena hukuman sebat syariah dihalang, smpai menteri pn masuk campur. jumpa sultan lg…kecoh seantero…

* kartika nak kena sebat 6 sebatan je, mas idayu sebat x tau la bp ratus kali.. sp yg kejam? xkan hukuman Allah..

* sebat syariah ni ada cara2nya, bukan main libas je….nak angkat pn x lebih dr paras kepala n ada lagi syarat2 nya. itu pun kita dah kecoh.. mas idayu libas? blh pulak semua org cakap ‘nak mendidik’..sp yang kejam?

ingat lagi masa hukuman sebat kartika ditagguhkan..antara alasannya tak ada tukang sebat wanita…padahal punya la ramai graduan syariah dalam n luar negara…tak kan sorang pun xda.. mas idayu yang x blajar syariah pn pandai sebat …ye x?

One thought on “Mas idayu: calon tukang sebat wanita malaysia..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s