Tak lagi sendiri….

Bismillahirrahmanirrahim..

alhamdulillah, hidupku tak lagi sendiri….😀

Nak tau kenapa?

Sebabnya saya dh dapat seorang lagi housemate baru yang mula menyewa hari ni..

Macam saya juga, dia of course perempuan😀 … Dia juga pelajar master bawah tajaan Tenaga Pengajar Muda (TPM) Uitm tapi course work.. masih juga major ‘construction’ macam saya….

Pelik kan? Masa batch saya dulu semua wajib tukar ke research… sampaikan saya buat rayuan ke dekan pun tak dilayan.

Mungkin ada yang menyedari betapa terkontang kantingnya kami, jadi untuk batch baru ni diorang diberi pilihan untuk master by research atau pun coursework. ni yang saya dengar la, tak pasti pula kalau semua coursework…mungkin dah rezeki saya macam ni..alhamdulillah… (kena +ve)

Apa pun tahniah kepada NANI (lupa nak hebahkan nama beliau adalah Nani)… Semoga semuanya berjalan lancar…

Leave a Reply

