Kak Pojah…Kak Pojah..

pagi ni mood agak baik nak kemas sikit-sikit kat dalam almari yang dah lama tak kemas tu..tetiba terjumpa pula satu beg keramat yang saya rasa satu benda termahal yang saya beli buat masa ni… huhu

jeng!!!jeng!!!jeng!!!

wheeeeeeeee

huhu tak sangka juga nak terbeli produk ni. after my mom ask me to buy something after she saw some frackles on my face, i’m just thinking to buy Olay or so on.. actually dah beli pun olay tapi macam tak ada kesan pun, fikir punya fikir rasa nak try SKII ni. bukan apa, tengok kak Pojah Latip macam best je dok buat iklan kat dalam TV tuūüėÄ

Masa mula jumpa promoter kat kaunter SkII ni, she said frackles ni sebab tak pakai UV protection. So saya ingat beli UV protection je la kan. But then dia promote one set which include five items. Punya la dia leter kat kaunter tu sebab dia tanya saya

¬†“U pakai toner x? jawapannya geleng.

¬†“U pakai makeup remover x?” jawapannya geleng..Dok ingat dalam hati bukan pakai makeup pun..

dia pun bla bla bla…Saya sengeh je…finally saya decide untuk try satu set + UV protection¬† sebab tak termasuk dalam set tu… seumur hidup saya tak pernah saya beli satu set ni huhu…rimas sebenarnya banyak-banyak ni pastu nak pakai kena sapu macam ni la…macam tu la…tak boleh macam ni la..tak boleh macam tu la….. untuk produk ni yang saya boleh conform botol toner je yang besar, yang lain semua ketot-ketot..kecik giler..tapi nasib baik kecik-kecik pun saya dah pakai sebulan lebih tak habis lagi. Insyaallah tahan 2 bulan lebih ¬†kot.

sebelum ni rasa macam¬†tak nak beli dah kot lepas habis set ni sebab rasa¬†kulit macam biasa je…tapi tadi sempat belek-belek instruction nak pakai¬† yang kat kotak tu rupanya saya salah teknik. warghhh….Dia suruh sapu cara lain tapi saya buat cara lain..maybe sebab tu la¬†tak jadi macam kulit kak pojah latip kot huhuhu

2 thoughts on “Kak Pojah…Kak Pojah..

Leave a Reply

