Saya Mau Konvo!!!

Bismillahirrahmanirrahim…

😀 bertenang2…saya tak habis master lagi.. cuma saja nak kongsi kegembiraan hari ni..Alhamdulillah, hari ni saya sempat bersama-sama meraikan seorang teman ‘semaster’ yang konvo.. meriah dan sangat ceria.  saya pun tetiba rasa nak cepat habis & konvo cepat-cepat…hehe  Actually, pemergian saya ke konvokesyen beliau amatlah tidak dirancang. Semuanya tercetus bila dia mesej ajak sama-sama meraikan & juga ajakan kuat dari teman tapi mesra dia…hehe (jgn marah zati)

saya tak beli apa-apa hadiah…saya cuma teman je ‘teman tapi mesra ‘ dia beli…banyak sangat present sampai rambang mata nak pilih…semua yang saya tunjuk kat gambar ni adalah antara yang kami berkenan..tapi harga kena fikir panjang sikit la….lebih kurang RM35 ke atas…mahal gak la!!! huhu tapi comel!!! eh, fikir-fikir balik logik gak kot sebab katon2 ni pun dah berapa puluh kan…

semua cantik-cantik!!!!!!!!

semua cantik-cantik!!!!!!!!

Finally kami decide tak nak beli semua yang di atas…😀 opps bukan kami.. zati sorang je sebab saya cuma jadi tuan penasihat je…hehe. yang dirasakan lebih sesuai adalah…………………………………………

chipmunk

chipmunk

comel tak???

Konvo kali ni buat kat dewan baru…so excited tu ada la lebih sikit…insyaallah oneday saya pun akan konvo kat sini jugak…chaiyok2!!

“Beliau sangat artis la kan…..tapi yang best parents dia sangat sporting & romantic…huhu…”

wheee...like

wheee...like

HEPY CONVO DAY untuk SEMUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 thoughts on “Saya Mau Konvo!!!

  1. nak konvo dewan baru jugak!!!kak as nanti bg kt yg bunga de elmo tu tau..sgt sweet!!hahaha..jom same2 doa kt leh konvo on time..

Leave a Reply

