No Title

Bismillahirrahmanirrahim..

Genap 2 hari tok pergi…tapi saya dah mula rasa rindu sangat…

teringat masa kat hospital ari 2..

senyuman dia bila saya bedakkan dia lepas mandi, potong epal untuk dia, bancuh susu untuk dia..

Saya bersyukur sangat sebab diberi peluang untuk jaga tok kat hospital masa dia sakit…

Dan saya bersyukur sangat Allah bagi saya peluang jaga tok masa dia nazak…

cuma Allah dah tetapkan yang saya takda disisi masa tok hembus nafas yang terakhir…

Saya tak tau kenapa saya tak nangis langsung sepanjang menguruskan jenazah

Saya cuma mampu merenung muka arwah sepanjang malam…

Tapi saat saya menulis disini airmata saya dh x dapat nak ditahan…

sebab saya rasa rindu sangat2 kat tok…

Tok…semoga tok bahagia ‘di sana’

“Ya Allah, ampunkanlah semua dosa arwah, rahmatilah roh arwah.. & tempatkanlah arwah dikalangan para solihin”

Leave a Reply

