Hepi Bestday To Me

Allah selamatkan saya

Allah selamatkan saya

Allah selamatkan Asmawati

Allah selamatkan saya…

Wheeee…….today is my birthday. i wish i get better life after this, complete my master n idop lebih tenang… semoga Allah permudahkan segala urusan dan buang semua sifat2 -ve yg saya ada..

Present pe ek yang saya akan dapat this year? huhu x baiknya kan pikir pasal hadiah pulak. xpe2, doa pun dah memadai sebenarnya…😀 last night erni (my housemate) tanya saya celebrate kat mana, dia nak ikot…huhu tak celebrate kot unless ada org nk buat surprise kat sy kn…haha ok la…adios, nk sambung buat keja..

Leave a Reply

