I am SUPERMAK!!!

sekadar gambar hiasan...sy jmpa masa otw nk mai opis...

sekadar gambar hiasan...sy jmpa masa otw nk mai opis...

Puas dok pikir pe la yang bau busuk kat dapur rumah…last2 saya buat tuduhan palsu kat cicak. tak pasal-pasal cicak yang kena fitnahūüėÄ anyway, korang pernah ke bau bangkai cicak??? huhu kuat kot bau dia even kecik…

tunggu 2 hari, bau tak hilang…

tunggu 3 hari, sama je pun..

4 hari…berapa ekor cicak yang suicide ni, tak hilang2 bau..huhu

disebabkan x tahan dah dengan pengudaraan yang sangat wangi tu, saya pun pi godek2¬†bawah kabinet..habuk ada la… pi jenguk belakang washing machine pun xda pape…last2 p jenguk bawah meja jepun…

TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA…………….

guess what??

saya nampak satu plastik merah yang mencurigakan…bila saya tarik, saya dapat rasakan bau yg semakin kuat huhu… bila dah depan mata….

Eeeeeeeeee…..yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkk………………..

Telur entah tahun¬†(xda la sampai tahun, maybe bulan lepas kot)¬†bila beli, dah pecah pun…patut la bau busuk tak hilang2 rupa2nya telur tembelang yang pecah…. tunggu sampai tahun depan pun tak hilang bau…

so, moral of da story?????? ntah la.. JANGAN BELI TELUR KOT!!!!

4 thoughts on “I am SUPERMAK!!!

Leave a Reply

