Berbau @ tak?

hari ni semua serba tak kena. Nak kata malang tu tak la sangat cuma tak kena la. Mana taknya, saya dengan semangat nak start kerja awal hari ni. Kalut sangat kot nak p ofis,  sedar2 saya cuma pakai sebelah handsock..huhu mcm mn la blh lupa nak pakai sebelah lagi.

Dah sampai kat opis tumpangan tengok2 tak da orang sampai lg.. OMG!!!!! saya org terawal?? takkan la… kunci opis saya pulak saya tinggal..memang terbaek la kan…nasib baik la rumah kawan saya dekat, so saya pecut je Ferrari merah saya pi amik dia kat umah..

Ingatkan setakat tu je… pi pulak kafe den my mastermate nak beli bekfast + lunch. bukan maen lg menu mihun goreng + ayam masak kicap+ milo o panas… bukak je wallet taraaaaaa…duit da 3 hengget ja. mana nak cekau ni..zati a.k.a mastermate pun tak bawa sesen. sudahnya dua2 orang dah terkulat2 depan kaunter. nasib baik la nmpk si Indra (my mastermate jgak) so pe lagi dia pun jenuh la dok kira duit sengget2 dalam poket dia bg cukup….malu kot kat abg kaunter tu…

sok p beli kafe lain la!!!

Leave a Reply

