New Experiences are coming

Alhamdulillah… Dah lebih 2 bulan jadi isteri dan masih berusaha untuk jadi isteri & menantu yang baik.. huhu bukan mudah sebenarnya tapi nak kata susah pun tak juga…cuma kena lebih usaha…

Sekarang ni, banyak perkara adalah pengalaman baru untuk saya..maklumlah, kebiasaan di rumah sendiri selama 26 tahun ada yang berbeza bila di rumah mertua…tak susah cuma mengambil masa untuk biasakan diri…😀 terutama sekali bab masak…

haha saya memang jarang masak…kueh memang fail la kn…tapi lauk pauk insyaallah la boleh campak2..tapi bila kat rumah mertua campak2 sy 2 dah hilang…memang sy mengaku almost 50% cara berbeza haha…

last2 yang paling mudah saya kata tak reti masak je kat mak mertua…senang semua saya tanya, nak masuk pe lagi…nak kna letak bahan pe lagi….at least boleh belajar cara mertua saya…hehe

 

Leave a Reply

