Kerana saya mahu yang terbaik…

Subhanallah, macam tak percaya apa yang saya buat pagi ni…

Saya dah mula membaca & mencari pendidikan yang diarsakan terbaik untuk anak saya suatu hari nanti…huhu belum pun jadi ibu, tapi saya dah beria kan…

semuanya bermula apabila saya terbaca post ustaz hasrizal (saiful islam) berkaitan pendidikan yang diberikan pada anak2 beliau..saya sudah mula mencari tentang pendidikan pra di montessori school, sekolah rendah islam sekitar taiping & ipoh walhal tak sure pun lagi akan menetap di mana.. saya ada survey sillibus2 sekolah yang ustaz hasrizal ni pilih iaitu sekolah khalifah model school & SRI ayesha bangi, seperti sekolah2 rendah Islam yang lain juga cuma mungkin pendekatan yang berbeza…

yang saya tahu sekarang, saya sangat teruja dan pada masa yang sama takut untuk mencorak sehelai kain putih… saya cuma berharap dan berdoa zuriat kami nanti menjadi penyejuk mata kami… yang akan membahagiakan kami dunia dan akhirat…. amin…

 

 

Leave a Reply

